Si vol realitzar una queixa online cliqui aquí .
El Col·legi és l’entitat competent per valorar les actuacions professionals dels seus col·legiats, comprovar que s’adeqüen i compleixen la bona practica mèdica i les obligacions deontològiques de la professió, sancionant, si és el cas, les conductes infractores.
Les queixes i reclamacions per l’actuació professional d’un col·legiat, tant si es presenten per un usuari o per un altre col·legiat, hauran de constar per escrit dirigit a la Junta de Govern del Col·legi, en el que com a mínim, hi constarà:
- El nom i cognoms de la persona que formula la queixa o reclamació
- El domicili postal a efectes de notificacions, o l’adreça electrònica en el seu cas.
- Descripció dels fets, motiu de la queixa i concreció de la petició, amb identificació del col·legiat contra el que es formuli la queixa o reclamació.
- La data de l’escrit, i signatura manuscrita o certificat digital de l’interessat que formula la queixa o reclamació.
L’escrit es pot presentar en el Registre General del COMT, a la Via de l’Imperi Romà, 11 bis 43003 Tarragona, personalment, per correu administratiu, o bé, a distància i electrònicament, mitjançant el següent enllaç o omplint el formulari que trobarà més abaix. En tot els casos, ha d’identificar-se la persona que formula la queixa o reclamació. Si té algun dubte:
Email: tramits@comt.cat
Telèfon general d’assistència: 977 232 012
{chronoforms5}Queixes-mod-dades-CA-captcha{/chronoforms5}