Entitat / Proveïdor / Empresa - Entidad / Proveedor / Empresa
FUNDACIÓ SALUT EMPORDÀ
CIF
G17029810
Persona responsable de l'oferta - Persona responsable de la oferta
VANESSA DIAZ PEREZ
vmdiaz@salutemporda.cat
Telèfon de contacte - Teléfono de contacto
972677457
Especialitat - Especialidad
NEURÒLEG/OGA -HOSPITAL DE FIGUERES
Àmbit geogràfic - Ámbito geográfico
FIGUERES
Funcions - Funciones
El servei de Neurologia ofereix als pacients de l’Alt Empordà una atenció integral (hospitalària i ambulatòria) amb un estret contacte amb l'atenció primària a través de la consulta virtual, tallers de formació i protocols conjunts.
Format per un equip de 4 neuròlegs/gues i 1 infermer/a especialitzada, atenen la fase aguda i crònica de malalties vasculars, inflamatòries i degeneratives del sistema nerviós.
L'activitat assistencial inclou diverses àrees d'atenció específica: vascular, cefalees, esclerosi múltiple, demències, Parkinson i perifèric.
Tanmateix, el servei realitza les següents proves complementàries; ecografia de tronc supraòrtic, ecografia transcranial, electroencefalograma, electromiograma i toxina botulínica.
El servei de Neurologia de l'Hospital de Figueres col·labora amb hospitals de Catalunya en la creació de protocols conjunts i estudis d'investigació en xarxa, en moltes ocasions, emmarcats dins l'activitat de la Societat Catalana de Neurologia.
L'equip de professionals participa activament en projectes de recerca, investigació clínica i epidemiològica, així com en treballs multicèntrics. També realitza tasques de docència, amb la formació d'estudiants de medicina (UdG), de Metges Interns i Medicina Familiar Residents (MIR) i de postgrau.
Requisits - Requisitos
– Metge/ssa especialista en Neurologia.
– Segons normativa legal, se sol·licitarà aportar el Certificat de delictes sexuals conforme no consten antecedents.
Es valorarà:
– Especialitat via MIR o títol homologat.
– Perfil personal i experiència professional.
– Formació i/o experiència en Cefalees.
Condicions - Condiciones
– Contracte temporal de 1 any + INDEFINIT a jornada completa (1688 hores anuals).
– Retribució i carrera professional segons conveni del SISCAT.
– Programa actiu de formació continuada i actualització professional.
– Projecció professional amb possibilitats de liderar la Unitat de Cefalea.
– Flexibilitat laboral i facilitats de conciliació familiar.
– Excel·lent oportunitat professional en un bon ambient de treball i un entorn d’alta qualitat de vida.