Entitat / Proveïdor / Empresa - Entidad / Proveedor / Empresa
Corporació de Salut del Maresme i la Selva
CIF
G62743125
Persona responsable de l'oferta - Persona responsable de la oferta
Desenvolupament de RH
rrhhd@salutms.cat
Telèfon de contacte - Teléfono de contacto
691435639
Especialitat - Especialidad
Cap Servei Medicina Interna de l'Hospital Comarcal Sant Jaume de Calella
Àmbit geogràfic - Ámbito geográfico
Calella
Funcions - Funciones
Depenent de la Direcció Mèdica, la persona que s’incorpori liderarà l’equip de professionals al seu càrrec del servei de medicina interna de l’Hospital Comarcal de Calella.
La seva responsabilitat serà treballar per una assistència de qualitat, promocionant la col·laboració entre els professionals, la continuïtat assistencial entre els diferents serveis, el compromís amb el pacient i la humanització de l’assistència.
Les seves principals funcions seran:
• Responsabilitzar-se de la bona marxa, funcionament i organització del servei de medicina interna de l’hospital de Calella.
• Tenir cura de que el servei de medicina interna de Calella tingui el màxim nivell assistencial dins les possibilitats, funcions i objectius de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva.
• Vetllar pel compliment dels objectius que marca el departament de salut i el CatSalut amb el cronograma establert.
• Supervisar, controlar, vigilar i ordenar qualsevol programa d’investigació i d’experiència de tipus mèdic, quirúrgic, terapèutic, etc. que s’organitzi dins el servei de medicina interna de Calella. Sotmetrà sempre aquests programes a la Direcció, que ho posarà en coneixement de la Gerència.
• Vigilar, supervisar, i ordenar el modelatge clínic del servei de Medicina Interna de Calella, coordinar la seva utilització amb els restants serveis de la Corporació.
• Proposar l’adequació de la dotació de professionals a les necessitats del servei de medicina interna de Calella.
• Vetllar i supervisar el desenvolupament professional i els horaris del les persones al seu càrrec.
• Remetre a la Direcció el programa de vacances del servei per rebre el vist i plau i garantir la continuïtat assistencial.
• Vetllar perquè hi hagi una docència de qualitat dins el servei.
• Assenyalar i supervisar l’activitat i responsabilitat de cada persona integrant del servei sota el seu càrrec.
• Supervisar protocols, projectes assistencials i de recerca. Controlar que la seva execució sigui la correcta.
• Convocar i presidir les reunions i sessions del servei. A més, assistir a les reunions o sessions clíniques, a les que prèviament sigui convocat/da.
• Facilitar periòdicament un estat detallat de l’activitat del servei, tot efectuant observacions i proposant a la Direcció les mesures que cregui oportunes.
• Coordinar-se amb els diferents àmbits assistencials de la CSMS, amb proveïdors territorials i/o Catsalut i/o altres institucions per millorar els processos assistencials.
• Donar resposta i fer seguiment de les reclamacions i/o opinions de les persones usuàries del servei.
• Informar de l’activitat quan la Direcció ho sol·liciti.
• Realitzar en general les funcions pròpies de la seva competència i que afectin a la bona marxa del servei.
Requisits - Requisitos
Es requereix:
Llicenciatura o Grau de Medicina i cirurgia.
Especialitat via MIR de Medicina Interna.
Experiència professional mínima com a metge/gessa de 5 anys a Medicina Interna.
Es valora:
Formació postgraduada o màster específic en Direcció i Gestió Sanitària.
Formació en lideratge i gestió d’equips.
Experiència en gestió d’equips.
Competències Professionals:
• Lideratge
• Capacitat de presa de decisions
• Empatia
• Orientació al pacient
• Orientació als resultats i priorització
• Adaptació als canvis
• Comunicació
Condicions - Condiciones
• Contracte laboral de llarga durada a Jornada Completa.
• Condicions laborals en base al 3er Conveni col·lectiu de treball dels hospitals d’aguts, centres d’atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el Servei Català de la Salut. Condicions econòmiques a negociar segons la vàlua del candidat/a.
• Incorporació immediata.
En el cas d’estar interessat/da és necessari enviar un currículum vitae actualitzat juntament amb una carta de motivació amb la referència CSMICC24 abans del 30 de Novembre de 2024 rrhhd@salutms.cat. Per qualsevol dubte: 937 690 201 ext. 2179 – 2972 (Desenvolupament de Recursos Humans) o 691435639
La Corporació reserva places per a persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al percentatge marcat per la normativa vigent, prioritzant-los, en igualtat de condicions, en el procés de selecció.