Entitat / Proveïdor / Empresa - Entidad / Proveedor / Empresa
SISTEMA D'EMERGENCIES MEDIQUES
CIF
Q0802441F
Persona responsable de l'oferta - Persona responsable de la oferta
Cristina
selecciosem@gencat.cat
Telèfon de contacte - Teléfono de contacto
932644400
Especialitat - Especialidad
Metge/ssa d’Emergències
Àmbit geogràfic - Ámbito geográfico
Catalunya
Funcions - Funciones
Ets metge/ssa d’emergències i vols formar part del SEM?
Incorpora’t al SEM com a metge/ssa d’emergències i impulsa el teu creixement
Al SEM estem portant a terme processos de selecció per incorporar professionals de Medicina als nostres equips.
En agradaria comptar amb tu!
Com a metge/ssa, des la Central de Coordinació Sanitària podràs prestar atenció mèdica no presencial a les emergències, tant en resposta a l’usuari com als professional de les Unitats assistencials i/o de la pròpia xarxa sanitària. Disposaràs d’una visió global de tots els recursos i treballaràs de manera interdisciplinària amb altres professionals. També podràs realitzar tasques de coordinació sanitària global, incloent formar part de seleccions futures com a Cap de Torn o Cap de Guàrdia.
Des de les Unitats Assistencials, garantiràs una prestació mèdica integral en col·laboració amb la resta de l’equip, per aconseguir la millor qualitat assistencial pel pacient en relació a l’abordatge de la urgència i l’emergència prehospitalària, així com, del trasllat interhospitalari des de que s’activa el recurs assistencial fins la finalització de l’incident. També podràs desenvolupar-te progressivament i en base a necessitats de servei, en altres activitats especialitzades com l’atenció en HEMS.
Des de la central de coordinació, portaràs a terme aquestes funcions:
Valoració i suport assistencial telefònic a l’usuari: Anamnesi estructurada.
Consell sanitari i suport mèdic durant la trucada o fins arribada de recurs
Assignació del recurs més òptim segons valoració sanitària i prioritat de l’emergència.
Vetllar per la seguretat dels equips assistencials en els incidents, informant de les situacions de risc afegit detectades en la valoració telefònica
Prestar suport mèdic als professionals de les Unitats assistencials i inclús de la xarxa sanitària
Docència i tutorització de professionals assistencials
Des de les unitats del teu territori:
Assistència clínica en serveis assignats per la central de coordinació, essent el màxim responsable clínic de les unitats de SVA en la que s'integra com a equip.
Aproximació i avaluació de l’entorn de l’incident.
Avaluació clínica, aproximació diagnòstica, establiment del tractament i accions d’estabilització del pacient
Avaluació del trasllat i de la transferència del pacient en el centre sanitari receptor
Elaboració de l ’informe assistencial.
Informació sanitària a la família i/o pacient
Donar suport i assistència en centres d’atenció primària o altres tipus de centres de la xarxa sanitària.
Una vegada al SEM, podràs potenciar el teu creixement, accedint a diferents Perfils de Metge/ssa d’emergències:
Perfils que podràs desenvolupar a la Central de Coordinació Sanitària (CECOS):
Metge/ssa d’emergències a les centrals de coordinació sanitària
Metge/ssa de la taula Trasllat Inter-hospitalari (TIH)
Perfils que podràs desenvolupar a les unitats assistencials:
Metge/ssa d’emergències d’unitats assistencials de Suport Vital Avançat medicalitzat (SVAm) o VIR.
Metge/ssa d’emergències dels Equips de Rescat amb Bombers Generalitat
Metge/ssa a la Unitat de Mitjans Aeris (UMA-HEMS)
Metge/ssa de pacient crític complex
Sempre que es compleixin els requisits establerts, caldrà enviar la documentació acreditativa corresponent: currículum vitae, informe de vida laboral i certificats d’activitat o de serveis prestats a selecciosem@gencat.cat indicant la referència: METG_EMG a l'assumpte de l'e-mail.
Els/Les professionals que compleixin els requisits imprescindibles per optar al lloc de treball seran informat/des i convocat/des a un procés de selecció, que consistirà en:
Entrevistes
Entrevista clínica: L’entrevista clínica té com a objectiu valorar l’adequació al context assistencial i la presa de decisions en situacions complexes.
Entrevista per competències: A través d’exemples reals de situacion professionals viscudes, s’avaluen competències clau de la medicina d’emergències i l’adequació a l’organització
De 3 a 5 estades avaluadores
És important que et preparis l’entrevista clínica! A continuació, trobaràs el temari.
https://sem.gencat.cat/ca/treballa-al-sem/borsa-treball/metge-ssa-emergencies/
Requisits - Requisitos
Títol de Grau/Llicenciatura en Medicina i haver sol.licitat l'especialitat en urgències i emergències, amb compliment dels seus requisits (certificat Departament Salut).
O títol de Grau/Llicenciatura i tenir l'especialitat en Medicina Familiar i Comunitària, Medicina Interna, Anestesiologia i Reanimació o Medicina Intensiva.
O títol de Grau/Llicenciatura en Medicina abans del 01.01.1995 ó tenir altres especialitats clíniques no especificades, en aquests casos amb 4 anys d'experiència en els últims 10 anys en maneig del pacient d'urgències, emergències o crític a nivell hospitalari (UCI/UCC/REA/Urgències o similars) o prehospitalària de SVA en serveis d'emergències extrahospitalàries reconeguts (xarxa pública salut)
Condicions - Condiciones
Possibilitat de contractes de jornada complerta o per jornades puntuals.
Retribució segons conveni propi del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Formació contínua i creixement i desenvolupament professional.