Entitat / Proveïdor / Empresa - Entidad / Proveedor / Empresa
Corporació de Salut Maresme i la Selva
CIF
G62743125
Persona responsable de l'oferta - Persona responsable de la oferta
Desenvolupament de RH
rrhhd@salutms.cat
Telèfon de contacte - Teléfono de contacto
691435639
Especialitat - Especialidad
Director/a Mèdic Corporació de Salut del Maresme i la Selva
Àmbit geogràfic - Ámbito geográfico
Calella i Blanes
Funcions - Funciones
Depenent de la Direcció Assistencial i formant part del Comitè de Direcció de la CSMS, la missió d’aquest lloc de treball és co-dirigir, co-liderar i coordinar els serveis medico-quirúrgics hospitalaris de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, vetllant per una assistència de qualitat i el compromís amb el pacient i la humanització de l’assistència. La situació actual de la Corporació albira un futur engrescador, amb projectes de millores i ampliació de les seves infraestructures
Les seves principals funcions seran:
• Dirigir, coordinar i motivar els equips de professionals dels diferents serveis assistencials per l’assoliment dels objectius que s’han d’assenyalar anualment
• Fer avaluació del rendiment personalitzada a tots personal mèdic mitjançant els comandaments
• Juntament amb la Direcció Assistencial, planificar, dirigir i fer seguiment de l’activitat assistencial dels diferents serveis dels Hospitals, adequant els objectius d’activitat assistencial als objectius estratègics i econòmics de la CSMS.
• Participar, amb la resta del Comitè de Direcció, en el desplegament del Pla Estratègic amb els valors que son propis de la CSMS.
• Treballar pel compromís del talent. Garantir que les dotacions són les adequades, que els professionals tenen el perfil professional adequat i que es poden desenvolupar dins la Corporació.
• Gestionar i optimitzar els recursos materials al seu abast per tal que l’àrea assistencial treballi amb les millors condicions de qualitat assistencial, cost i seguretat.
• Responsabilitzar-se del compliment dels objectius assistencials interns i externs, analitzar les dades i fer propostes de millora.
• Vetllar per una assistència de qualitat, amb el pacient al centre, i treballar per millorar la humanització dels processos assistencials.
• Promoure les bones relacions i el treball en equip entre les diferents línies assistencials de la CSMS
• Promoure unes bones relacions amb les entitats proveïdores i crear sinergies amb altres entitats sanitàries per una bona col·laboració
• Planificar i executar els nous projectes assistencials necessaris derivats de la futura ampliació d’infraestructures.
Requisits - Requisitos
Llicenciatura o Grau de Medicina i cirurgia amb especialitat via MIR.
Experiència professional mínima com a metge/gessa de 5 anys en un centre hospitalari o d’atenció primària.
Formació postgraduada o màster específic en Direcció i Gestió Sanitària
Es requerirà la presentació d’un projecte de gestió durant el procés de selecció .
Es valora
Experiència demostrable en posicions de responsabilitat en la gestió d’equips assistencials en la sanitat pública.
Nivell d’anglès i d’altres llengües estrangeres.
Competències Professionals
• Lideratge
• Capacitat de presa de decisions
• Empatia
• Visió Estratègica i Integral
• Orientació al pacient
• Orientació als resultats i priorització
• Adaptació als canvis
• Comunicació
Condicions - Condiciones
Contracte laboral indefinit a Jornada Completa
Condicions econòmiques a negociar segons la vàlua del candidat/a
Incorporació immediata
En el cas d’estar interessat/da és necessari enviar un currículum vitae actualitzat juntament amb una carta de motivació amb la referència DirMed24 abans del 24 de Novembre 2024: rrhhd@salutms.cat.
Posteriorment es contactarà amb els candidats per la presentació d’un projecte de gestió. Per qualsevol dubte: 937 690 201 ext. 2179 – 2972 (Desenvolupament de Recursos Humans) o 608694896
La Corporació reserva places per a persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al percentatge marcat per la normativa vigent, prioritzant-los, en igualtat de condicions, en el procés de selecció.