Després de l’èxit de les sis edicions de l’ECOCOMT Bàsic, el COMT estrena la primera edició de l’ECOCOMT Avançat, una formació pensada per donar resposta a la demanda dels col·legiats i portar l’ús de l’ecografia clínica a un nivell superior.
L’ecografia clínica aplicada s’ha convertit en una eina essencial per al maneig del pacient agut, ja que permet millorar el rendiment diagnòstic i afavorir una millor presa de decisions en escenaris complexos. L’ECOCOMT Avançat neix amb l’objectiu de perfeccionar les competències dels professionals que ja han fet el curs bàsic i volen continuar aprofundint en aquesta tècnica.
A qui s’adreça?
A metges i professionals de l’Atenció Primària que ja han realitzat l’ECOCOMT Bàsic i volen ampliar coneixements i habilitats en l’ús de l’ecografia en pacients aguts.
Objectius del curs
- Millorar el maneig clínic de la dispnea, la insuficiència cardíaca i el dolor abdominal agut.
- Optimitzar el triatge en pacients amb hipotensió, HTA o TEP.
- Ampliar l’ús de l’ecografia en parts toves, tiroide i ronyó.
- Integrar l’ecografia com a eina diagnòstica de suport en escenaris complexos.
Dades clau de la formació
📅 Dates: TEORIA: 6, 14 d’octubre de 2025 + PRÀCTICA: 20 o 21 d’octubre de 2025
📍 Seu COMT Tarragona, Sala Dr. Santiago Mallafré. Via de l’Imperi Romà, 11 bis, 43003.
👨⚕️ Docent: Dr. Raúl Vicho Pereira (Medicina Intensiva, Clínica Quirónsalud Rotger, Palma de Mallorca)
💶 Preu col·legiats al COMT: 75 € | No col·legiats: 150 €