Funcions: Controlar les incapacitats temporals, avaluar els graus d’invalidesa de pensions i també donar resposta a les sol·licituds de prestacions mèdiques, codificació de malalties i totes aquelles taques que li siguin encomanades.
Els requisits necessaris per optar al procés de selecció són:
- Llicenciat/da en medicina i cirurgia.
- Nacionalitat preferentment andorrana.
Es valorarà:
- L’especialitat en medicina legal i forense o medicina del treball.
- Formació superior i específica (Màster i/o postgrau) en valoració de dany corporal.
- Experiència demostrable i contrastada en inspecció mèdica, en control d’incapacitat laboral transitòria i en valoració del dany corporal.
- Experiència demostrable i contrastada com a metge/essa d’atenció primària.
- Coneixements de català equivalents a diploma de nivell B.
- Coneixements d’altres idiomes, principalment de Castellà, Francès, o Anglès.
- Coneixements d’usuari d’eines ofimàtiques.
- Capacitat de treball en equip, capacitat d’autoaprenentatge, organitzat, metòdic, rigorós, responsable, habilitats comunicatives i relacionals, capacitat d’anàlisi i amb iniciativa.
Condicions laborals de l’oferta:
- Contracte indefinit
- Incorporació immediata
- Dedicació a jornada completa
Més informació sobre l’oferta: https://www.cass.ad/curriculum
Contacte: Gestió de Persones
Telèfon: 870810
Email: rrhh@cass.ad