El Diari de Tarragona se suma enguany com a media partner a la Tarraco Health Race, la cursa solidària per la salut organitzada pel Col·legi Oficial de Metges de Tarragona i la seva fundació, la Fundació Antonius Musa.

Aquesta incorporació permet al COMT integrar-se també al Rànquing Metropolità, una iniciativa que agrupa diferents curses del territori i en què el Diari hi participa activament com a mitjà col·laborador.

La THR, primera cursa puntuable del nou rànquing

La Tarraco Health Race, que tindrà lloc el diumenge 30 de novembre, serà la primera prova puntuable del nou rànquing, creat amb l’objectiu de fomentar l’activitat física, la salut i la participació esportiva a la demarcació.

Com a media partner, el Diari de Tarragona donarà una àmplia difusió a aquesta cita solidària i a la seva entitat beneficiària: la Fundació Rosa María Vivar, dedicada a impulsar la recerca per a la cura de l’Alzheimer.

L’acord ha estat signat per Sergi Boada, en representació del Col·legi Oficial de Metges de Tarragona, i per Carlos Amil, director comercial del Diari de Tarragona.

La cursa, organitzada per la Fundació Antonius Musa del Col·legi de Metges de Tarragona i l’Ajuntament de Tarragona, compta amb el suport de la Diputació de Tarragona, el patrocini de Grup Oliva Motor, Medicorasse Med1, Clínica Mayol, Xarxa Santa Tecla, Embriogyn, FIATC, Port de Tarragona, Beep i Mas d’en Bruno, i la col·laboració de Marina Port Tarraco, Creu Roja, Protecció Civil, el Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya i l’Associació Protectora d’Animals i Plantes de Tarragona.