El COMT ha publicat una nova edició de la revista Galens! Aquest número, el 209, recull els principals esdeveniments, reflexions i iniciatives que han marcat l’activitat col·legial dels darrers mesos (abril, maig i juny del 2025) i posa en valor la implicació del col·lectiu mèdic amb el territori.

La portada d’aquest número ha estat realitzada per l’artista tarragoní Edu Polo, i il·lustra un dels moments més emblemàtics de la festa del Welcome MIR: quan els nous residents surten al balcó per gaudir del castell de focs artificials.

Si vols rebre la revista en paper, només cal que omplis aquest formulari:

La revista obre amb una mirada crítica i emotiva del Dr. Francesc Feliu sobre el sentit vocacional de la medicina i la transformació de la professió. També hi trobareu el resum del Welcome MIR i l’acollida als nous residents, un reportatge sobre les agressions a metges el 2024 i una entrevista amb la Dra. Eulàlia Muria, metgessa de família i investigadora a les Terres de l’Ebre.

Aquest número reflecteix també la vitalitat de les seccions col·legials, amb especial protagonisme per a la cooperació mèdica, la medicina estètica i la nova secció de sexologia clínica. Com sempre, s’hi recullen, a més, les principals activitats formatives, els acords de Junta, la tasca de la Fundació Antonius Musa i iniciatives com la Tarraco Health Race, que tornarà aquest novembre amb nova causa solidària.

El Galens és més que una publicació: és un espai de reconeixement, debat i connexió entre professionals. Convidem tots els col·legiats i col·legiades a llegir-lo, compartir-lo i participar-hi activament.

➡️ Pots consultar la revista completa a l’apartat Issuu del COMT.